Goed om weten

  • Vanaf dit seizoen werken we met e-tickets. Je krijgt na online betaling onmiddellijk uw e-ticket toegestuurd per mail. Het e-ticket zit in bijlage. Vergeet niet ook uw spam/junkfolder na te kijken.
  • Het e-ticket dient afgedrukt te worden op wit papier en moet meegebracht worden naar de voorstelling. U kan dit ook tonen op een goed leesbare smarthphone, waarop de QR-code goed zichtbaar is voor de scanner.
  • Online kan u betalen met Bancontact of Creditcard.
  • Tickets kunnen ook cash betaald worden aan de UIT Balie. U ontvangt onmiddellijk uw ticket.
  • Het ticket dient op elk verzoek getoond te worden. Namaak wordt juridisch vervolgd. Het toegangsbewijs is alleen geldig op datum en tijdstip vermeld op het ticket. Het ticket wordt niet geruild, noch terugbetaald.
  • We streven ernaar onze voorstellingen zo stipt mogelijk te laten starten. Na aanvang van de voorstelling laten we geen publiek meer toe in de zaal, tenzij bij eventuele pauzes. Laatkomers hebben geen recht op terugbetaling.
  • Voor uitverkochte voorstellingen werken we met een wachtrij aan de voorstellingskassa vanaf een uur voor aanvang. Hebt u tickets over, dan kan u die steeds zelf doorverkopen aan de mensen in de wachtrij. De wachtrij biedt evenwel geen garantie op een ticket, maar het is de moeite waard om het te proberen.
  • Schakel uw gsm uit tijdens de voorstelling. Het maken van foto’s, beeld- en geluidsopnamen is niet toegelaten, tenzij het op voorhand is aangevraagd.
  • Aan de avondkassa in theater kan enkel cash betaald worden.